BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

hello there :)

welcome to my blog. hope u happy read my blog .

27 Mac 2010


halo there :) lamak dah aku sik update ku pun blog tok . lamak meh ? maybee... aku sikda idea mok buat blog lah . huish , sabar cam . humm -.-??

anyway ,
good evening ladies and gentlemen . aku maok padah pa ku siktauk. hah . cta hal kawan lah hoh :)



kawan ? pa maksud kawan bgk takurg ek ?
sumone nok boleh di tukar o tetap
o bermakna bg takurg o just sebagai org suruhan
hummm , yar tanggapan takurg.

tanggapan ku tok .
kawan adalah seseorang yang bermakna dalam hidup kita.
kita sikpat hidup juak mun sikda kawan.
kawan satu-satu nya bagi kita bah .
maybe kita banyak kawan .
tapi susah bg kita mok crik kawan sejati . btol ?
memang betul bah .
ada kawan yang pengkhianat dalam diam.
kawan sebab duit
kawan sebab kawan :)
yr paling ku suka .
suka kawan dengan banyak kawan.
memang kita patut pilih kawan .
mak aku padah ,
mun berkawan , kawan lah sia .
kawan nok buruk perangey yr ,.
jangan di ekot !!
suma mak pesan an anak sidak nya gia .
sikda mak nok padah gtok ,
'kawan kau an miak prangey buruk .
ekot kau juak prangey daknya'

rindok na ada mak gia ehh .
bangga sa aku .
AHAHAHA :P


balik kepada kawan ek .
hummm . sumting like spesial in our life rite .
aku suka banyak kawan beb .



kawan biar beribu

kasih biar satu :)
*antam jark lah word tok .

0 comments: