BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

hello there :)

welcome to my blog. hope u happy read my blog .

20 Mac 2010

cinta ?




cinta ? apa yar cinta ?

takurg tauk kaa ?
umm aku pun siktauk . heee :)


tapi aku bahagia nya datang dalam hidup aku .
bena kata pepatah
'bila sesuatu yang kita sayang di ambil ,
allah akan gantikan dengan yang lebih baik '

hee :)
aku akui memang aku sayangkan nya .
hidup aku aku bagik dekat nya.
hati aku miliknya .
yup yup :)
aku sikmok jd buruk siku .
sikmok amik hati ku yr balit .
biar hati yr dekat nya .
FOREVER dekat nya .


aku harap hubungan mekduak berkekalan .
aku harap gilak-gilak .


aku janji
selagi kaki aku maseh berdiri
aku tetap akan pertahankan cinta aku dekat nya
aku akan sentiasa berada di sisi nya
berada di hati nya
sentiasa memahami nya
mencintainya
merinduinya
mengasihi nya
mengingati nya setiap masa








0 comments: